ouf!

prin kaaaamposo kero – ligo meta apo tin dimiourgia tou fantastic blog mou (xe xe) anakalipsa mia mera tixea oti stin kipro iparxei akoma ena blog pou to len ouf! meta pou to proto shock, ekatsa ke ediavasa diafora apospasmata apo to sinonomato mou blog. to ouf exei telios diaforetiki thematologia apo to diko mou. alla tin blogger aftin (pou den ksero pia eine) ego agapo tin polla! grafei polla astia ke ores ores ta pramata pou leei en tooooso familiar pou pianno ke kamia fili mou ke roto tin “kori, eise esi?” “sioura eise esi” “en ginete diaforetika, eise esi sioura!” telopsanton den exo idea pia eine i ouf, alla goustaro na tin diavazo, ke panta gelo polla!

ena apospasma pou ethkiavasa simera: “I wish I was special. Είπα θεός πιο πάνω και θυμήθηκα ένα θεό που γνώρισα τη περασμένη βδομάδα. Τον γνώρισα με μια πολύ γενικευμένη έννοια της λέξης γνώρισα φυσικά, κυρίως αυτός καθόταν στην άλλη άκρη της αίθουσας και θαύμαζε την ομορφιά του κι εγώ καθόμουν στην άλλη άκρη της αίθουσας (την άλλη-άλλη όχι την άλλη την ίδια με τη δική του) και θαύμαζα την ομορφιά του. Ενώ αν ήμουν δίμετρη παστή κουκλάρα θα θαυμάζαμε και οι δύο την ομορφιά μου… αχ αχ αχ… σύμφωνα με το word, που αναγνώρισε τη λέξη παστή, πρέπει να είμαι σαρδέλα όχι κουκλάρα… αχ αχ αχ…”

 

2 comments
  1. αχ με συγκινείς συνονόματη :-)

    αλλά μεν μου τηλεφωνάς συνέχεια να με ρωτάς αν είμαι εγώ, πάντα όι εννά σου λέω :P

    • ouffou said:

      xe xe xe – entaksi enna stamatiso na se pianno :)

Leave a Reply

